IRAN-NIGHT

با ما بروز بودن را تجربه کنید

IRAN-NIGHT

با ما بروز بودن را تجربه کنید

IRAN-NIGHT

کوروش کبیر:
پس از مرگ بدنم را مومیایی نکنید و در طلا و زیور آلات و یا امثال آن نپوشانید . پیکرم را در آغوش خاک پاک ایران قرار دهید تا ذره ذره های بدنم خاک ایران را تشکیل دهد . چه افتخاری برای انسان بالاتر از اینکه بدنش در خاکی مثل ایران دفن شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آیگرام نام نسخه غیر رمسی و کاملا بومی و البته فوق پیشرفته تلگرام می باشد که توسط ان به امکانات فراتر از تلگرام دسترسی خواهید داشت و بهتر است بدانید برای اولین بار آیگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز عرضه کرده است و بدین صورت شما به امکانات بی شماری و فراتر ازتلگرام کامپیوتر دسترسی خواهید داشت ، برای اولی بار در نسخه ویندوز آیگرام شما می توانید از حالت فروح استفاده کنید و بدین صورت به صورت غیر آنلاین مانند نسخه گوشی به گشت و گذار در تلگرام بپردازید. آیگرام مطابق نیاز کاربران ایرانی و در نظر گرفتن نیازهای کاربران که در نسخه های فعلی و رسمی تلگرام موجود نیست ،برنامه نویسی شده است. آیگرام از سرورهای تلگرام بهره‌مند است و شما می‌توانید به آسانی از نسخه تلگرام فعلی خود به آیگرام کوچ کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید. عضویت در ایگرام خیلی راحت می‌باشد فقط کافی است که شماره موبایل خود را وارد کنید و کدی را که برای شما ارسال میشود را در آیگرام وارد کنید و وارد دنیای آیگرامی شوید!

در آیگرام مثل یک روح مخفی باشید ، اگر نمی‌خواهید که کسی متوجه آنلاین بودن شما بشود و شما بدون متوجه شدن او پیام های ارسالیش را بخوانید حالت روح و مخفی به شما کمک میکند ، اگر چت روم های یاهو را به خاطر داشته باشید در آیگرام شما می‌توانید دوباره چت روم های شلوغ و گرم و صمیمی را تجربه کنید! و حتی می توانید قالب های مختص به خود طراحی کنید و آیگرام خود را کاملا شخصی کنید !

برای دانلود روی متن دانلود کلیک کنید       

دانلود

رمز فایل IRAN_NIGHT است .
حجم فایل 20 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی